NAJDZIWNIEJSZY PRZEDMIOT W CAŁEJ GRZE... - Fortnite Ewron #587

Opublikowany 8 kwi 2021
Ewron przedstawia nowy 6 sezon w fortnite battle royale, w którym zdobywa kolejne królewskie zwycięstwo oraz przedstawia wszystkie zmiany w najnowszej aktualizacji w grze!

#fortnite #kod #ewron

Komentarze

  • Super jesteście! ❤️

    • @Valentin Cody Definitely, been watching on flixzone for since november myself :D

    • A trick : you can watch movies on Flixzone. Been using it for watching loads of movies during the lockdown.

    • No ajak

    • Ty też ❤️

    • Wiem ty też jesteś super

  • a grappler?

  • ja kibicowałem

  • 16:15 a grapler D:

  • Ewron powiedz proszę dlaczego masz 92 k wyświetleń a 6k lików(

  • Pamiętam 3 i 5 sezon

  • jak ewron to chyba ma kd 0.10 takie boty są

  • Ja się chyba najlepiej bawiłem rękawica tanosa. Zawsze jak sie na nią leciało było z chyba 50 osób

  • spróbuj zabić kogoś tą bronią , ale nie strzałem tylko tym do zbierania , (to zadaje chyba 1 dmg ) xD

  • Nikt: Zupełnie nikt: Ewron: dmuchawica do liści

  • Najlepsze jest wszystko z tłumikiem nie licząc PM'a

  • 12:38 wiemy

  • Taka ciekawostka że ta broń też służy do wylowiania ryb!!!!! Strzel w wodę z rybami i ci wyskoczą,😃😬😊😆😉🤭😉🤭😊😊😆😆😗😆☺😆☺😆

  • Pozdrowisz

  • Ewron pamiętasz ładowaną pompę??? że jak załadowałeś to zadawałeś więcej obrażeń

  • Kotwiczka

  • Hej fajne masz odc i mam urodziny xd kończę 13lat

  • a grapler?

  • w gta online jest cos podobnego ale updaty som cięrzkie i rzadkie a auta som dodawane po 1 na tydzień :( a zwykle jest 20 chyba

  • Najlepszy fun item to wózek sklepowy

  • Subujcie i łapy w górę miłego dnia

  • ewron rok temu mówiłeś że odcinki w WAKACJE będą co 1 dzień a jest tak cały czas

  • Dawaj 1vs1 z jacobem, pozdrawiam ciebie i widzów

  • Ja dobrze wspominam wiertarke z 4 sezonu bo wtedy była op

  • Moim ulubionym fan itemem był granat szczelinowy ten którym żuciłeś i np. Z nieba dinozaury spadały XDD

  • Ta zielona emotka z kijem kojarzy mi się z małpa z filmu król lew

  • EWRON zagrasz na flecie sto lat na 1mln subów

  • Pytanie do q&a: kiedy zmienisz mikrofon PeepoGlad

  • Pytanie do Q&A: Jak powstała grupa HOPAKI?

  • Czy chcesz mieć dzieci , jak tak to ile i w jakim wieku?

  • Pytanie do Q&A: Gdyby nie nick Ewron to jaki?

  • Pytanie do Q&A: Czy spotkałeś się kiedyś z hejtem w swojej karierze i jaki był do tego twój stosunek?

  • Pytanie do Q&A: Oglądasz bardziej zagraniczny czy Polski YT?

  • Pytanie do Q&A: Czy masz zamiar otworzyć własny sklep np z ubraniami ALE nie od świetnego merchu ekipy?

  • Skąd się wziął pomysł na streamowanie I czy myślałeś kiedyś, że będziesz miał taką dużą oglądalność?

  • Pytanie do Q&A: Jak podchodzisz do sytuacji z koronką? Jesteś bardziej wrażliwy i uważny czy przeciwnie?

  • Kiedy byś chciał założć rodzinę i zrobić bubulka.

  • Wierz kiedy ekipa wypuści piosenkę na której dograłeś się na feat'cie ? tf

  • Pytanie pierwsze: Czy jesteś zadowolony z tego jak wygląda twoje życie czy raczej wolałbyś robić coś innego? Drugie pytanie: Czy planujesz jakieś grubsze projekty na yt lub twicha?

  • Pytanie do Q&A: Kiedy następne giveawaye?

  • Pytanie do Q&A: Czy masz zamiar pokazać twarz?

  • Pytanie do Q&A Czy to prawda że wstawałeś w godzinach takich jak 15 30?

  • Pytanie : jakie miałeś oczekiwania do miejsca na twitch rivals?

  • Pytanie do Q&A: Kiedy uważasz że ujawnisz twarz ?

  • Co myślisz o zamiast nagrywaniu 100 odcinków z Fortnite to wrzyucaniu highlightów ze streama. Tak jak to robi np. XQC Ewentualnie zrobienia drugiego kanału do tego. I o zatrudnieniu montażysty który będzie to montował. Pozdrawiam

  • Pytanko czy jakby hopaki sie wysypaly to bal bys sie ze moga zlikowac twoja twarz???

  • Pytanie: gdyby nie Fortnite to co byś nagrywał na swój kanał?

  • Pytanie do Q&A: czy miałeś problemy w szkole u "patusów" przez to że twoja mamusia to nauczycielka

  • Do Q&A Wymień pięć ulubionych gier oprocz fortnite. Czy za tydzień może być takie Q&A jak w czwartym sezonie ze pytanie za pytaniem

  • Ewron , który sezon FORTNITE najlepiej wspominasz i dlaczego ? [ostatnio zacząłem nostalgiczne rozważania pepoG]

  • Czy umówisz się ze mną na randkę? Pls

  • Pytanie: Ewronik jakie miałeś ocenki w szkole KOD:EWRON KC

  • Pytanko do następnego odcinka: 1. Skąd pomysł na kotka u Twojej mamy? 2. Jak się dany zwierzaczek będzie wabił? Kod Ewron w sklepie Fortnite :D

  • Pytanie do Q&A:czy stworzysz drugi kanał do np mc i valoranta gry inne niż fortnite Pozdrawiam z streanka

  • Pytanie: Czy nie uważasz że yt rządzi sie takimi prawami że trzeba co jakiś czas w chociaż małym stopniu odświeżyć rodzaj kontentu aby nadal utrzymywać się w algorytmach i czy czasem twój kanał również nie powinien takiego odświeżenia przejść? Jeżeli tak to jakbyś ten kontent urozmaicił?

  • Pytanie do Q&A: Gdyby nie Fortnite na kanale to jaka gra?

  • Całowałeś się kiedyś z chłopakiem? Na imprezie np

  • Pytanie: czy pokażesz jaki masz sprzęt do nagrywania? Pozdro

  • Czm nie zagrasz w Just Dance z diablesem? sadge diables

  • Jak zapatrujesz się na przyszłość? Masz plany aby zabezpieczyć się w jakiś sposób finansowo ?

  • Czy miałeś kiedyś dziewczynę?

  • @TheEwron pytanie do q&a pamiętasz jak mówiłeś że będziesz reselowac z aliexpres to może kocyki? peepoBlush

  • Pytanko: czy teraz mógł byś / czy byś chciał miec dziewczynę/chłopaka ?

  • Pytanie do odcinka : Ponzdrowisz Popgoa

  • Rozpoznał Cię już ktoś kiedyś na mieście?

  • Czy więcej współprac przyjmujesz czy odrzucasz i jaka miałeś najdziwniejsze propozycje współpracy? Pozdrawiam czat z Twitcha

  • Pytanie: kiedy szachy na streamie PeepoGlad

  • Czy będzie jeszcze kiedyś GTA RP? 2018... Ewa...

    • Ok, ok

    • teraz nie bo szkoła a tak to by były noce zarywane Madge

    • Na wakacje

  • Jak tam u mamusi?

  • Pytanko od wica: Kiedy będzie ta upragniona randka w ciemno? I drugie pytanko: Czemu na twitchu masz avatar kotka a nie pandzi?

  • Czy będzie funny moments tego koopa z Thorkiem. PS z piątkowego streamka

  • Jakie masz miesięczne przyrosty Sobów na PLtools. Ja z twicha peepoBlush

  • Czy dobrze ci się streamuje na twitchu i miłego dnia

  • pytanie do odcinka: przytulisz wica BlushHug

  • Co bys robil gdybys nie streamowal i nie nagrywal dla nas

  • Który Sezon był twoim ulubionym??

  • Hejcia ja ze streamka, zawsze się zastanawiałem dlaczego przeniosłeś się na tryb nocny, w sensie że śpisz w dzień a działasz w nocy, i czy to było trudne albo denerwujące? peepoHey

  • pytanie do q&a czemu sie ruszasz jak strzelasz w valorancie i jaki serial teraz oglądasz ?

    • XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • Myślałeś, żeby zrobić jakiś fajny event na twitchu typu Randka w ciemno lub coś takiego? peepoGlad

  • pytanie czy była już randka w ciemno

  • Czy bedzie coś innego na yt?

  • Czy płacisz swojej moderacji na streamach?

  • PogU

  • 8:15

  • 17:35 ja u dentysty

  • 4:05 Nitro - A jak ktoś nie kibicował to pluję wam do dupy o tak o: !!![ CENSORED ]!!!

  • Rakietnice pamiętam a mój ulubiony fan item to był grappler zawsze w 5 sezonie miałem eq grappler heavy sniperka pompa p90 i scar albo emka

  • Długość odcinka nieprzypadkowa XD

  • Ewron najlepszy ko nie wierzy ten debil

  • Mój ulubiony item to pompa wolna

  • Ewron masz swój fandom? jak nie to mogą być Ewronki lub red pandziołki?🥰

  • Widzę dzisiaj odcineczek idealnej długości xD

  • Najlepszy item to i tak grapler skaje (Pozdro dla kumatych)

  • Pytanie do Qandday : masz jakieś tatuaże xd takie pytanko na szybko a jak tak to pakarz jakie

  • Jam mam zepsutego Epic Games

  • 14:22 YEP?

  • Weronika się nazywam . Gram na PS4 i zabiłam po 17 osób , dodasz. Mnie do zanaj jak tak to nick fast8wolf 🥺🙃

  • Czy ktokolwiek zwrócił uwagę na czas trwania filmu?

  • Jeszcze

  • Pakiet anime xd